lunes, 9 de junio de 2014

Pensament 25: Fix me


"When you try your best but you don't succeed

 When you get what you want but not what you need
 When you feel so tired but you can't sleep
 Stuck in reverse."

"Lights will guide you home

 And ignite your bones
 And I will try to fix you."

                                            -Fix you

Vine, monta totes les peses del meu puzle, ja no se com fer-les encaixar per mi mateixa, ja no se on anar-les a buscar, ni qui les tindrà. No se si estan totes o falten. Només se que per dintre estic tota trencada i ningú pot arreglar-me, ni jo mateixa. Encara que ho intenti, encara que actui com que ho faig, encara que per fora estigui d'una sola peça. Has intentat mirar dintre? Atravesar aquesta superficialitat que estic feta, encara que pot ser, no et deixo. És millor no apropar-se a mi, puc fer-te mal, estic suficientment trencada com per que et faixis mal. Pot ser en el fons m'agrada no deixar que la gent s'apropi gaire, així no poden fer mal, és més fàcil viure allunyada de la gent. I encara que a vegades sembli que no, a poca gent deixo que s'apropi a la meva jo trencada i desfeta que ja no sap ni com segueix fent com si no pases res. 
I si, les coses han cambiat, però hi ha una part dintre meu que no aconsegueix arreglar-se, com si ja no sapigués com fer-ho.
Tothom diu que li agradaria ser com era en el passat, i jo em paro a pensar, i no recordo haver sigut diferent que ara, pot ser no tant trencada, però era igual. 

Justament poc després d'haver puixat aquesta entrada, amb aquesta cançó, he trovat aquesta foto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario